در پاسخ به: تشنه ظهور

نظر از: حيدري [عضو] 

فرهیخته گرامی
سلام علیکم
آن گونه که مستحضرید؛ یکی از دغدغه های خانواده در عصر حاضر، مقابله با شیوه های تهاجم فرهنگی و دور نگه داشتن فرزندان از آثار مخرب این تهاجم است. یکی از ابزارهای ترویج فرهنگ ابتذال، ارائه الگوهای غربی در نوشت افزارها و دفاتر است که با کیفیت های عالی و جذاب در دسترس فرزندان ماست.
نشر بهاردلها، به منظور مقابله با این تهاجم، اقدام به تولید 12 نوع دفتر با طرح های ملی و مذهبی، با کیفیت مناسب و جذاب نموده است و برای دانش آموزان دوره ابتدایی که آمادگی بیشتری در پذیرش الگوهای اسلامی دارند؛ این طرح ها در قالب دفاتر 40برگ با سه نوع صحافی منگنه ، چسبی و فنری می باشد و داخل صفحات نیز از احادیث گهربار معصومین (علیهم السلام) استفاده شده است. علاوه بر کیفیت خوب دفترها، قیمت نیز مناسب می باشد.
جهت ملاحظه طرح جلد و صفحات دفتر به سایت نشربهار دلها به آدرس: http://www.baharnashr.ir/ سربزنید.
خوشحال میشویم به وبلاگ ماهم مراجعه کنید
http://blog-208.kowsarblog.ir/

1395/05/26 @ 12:05

در پاسخ به: خداوند پرسید:«

نظر از: مدیریت استان گلستان [عضو] 

عفاف و حجاب، نه ويژه زنان است، نه خصيصه مردان، بلكه هر دو گروه بايد كمال خود را در عَفاف و جمال خويش را در حجاب جست‏ وجو كنند، چنان‏كه آثار عَفاف و لوازم حجاب، مخصوص حِرفه معيّن نيست، بلكه بايد بركات آن را در تمام شئون فردي و جمعي، مانند هنر، فيلم و تجسيم مشاهده كرد.

منبع : آیت الله جوادی آملی-سروش هدایت- جلد -۴ صفحه 2۴۶

1395/04/24 @ 11:10

در پاسخ به: خداوند پرسید:«

نظر از: مدیریت استان گلستان [عضو] 

جوانی یعنی جدیت در تصمیم، وجدان در عمل، اراده نیت های خالص و یاد همیشگی خدا
ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان تبریک وتهنیت باد.

1395/02/29 @ 13:50

در پاسخ به: تشنه ظهور

نظر از: م.هادی [عضو] 
5 stars

باسلام و تبریک عید مبعث و با آرزوی تعجیل در فرج مولایمان حجت بن الحسن عسگری
ممنون از مطلب قشنگتون
خوشحال میشم به وبلاگ منم سر بزنید و نطرتون رو بگید
باتشکر

1395/02/16 @ 11:36

در پاسخ به: تشنه ظهور

نظر از: قربانی نژاد [عضو] 

ماه پربركت رجب فضايل فراواني دارد؛ شما كه اعتكاف داشتيد و ايامي را با روزه گذرانديد روزه بيست و هفتم ماه پربركت رجب را هم فراموش نكنيد كه معادل با روزه ايام سال است [و] آن دعاي شب بيست و هفتم و روز بيست و هفتم را حتماً بخوانيد ببينيد كه در آن دعا، انسان خدا را سوگند مي‌دهد و عرض مي‌كند: «اللهم إنّي اسئلك بالتجلّي الأعظم في هذه الليلة»؛ سراسر عالم تجلي حق است: «الحمد لله المُتَجَلّي لِخَلقِهِ بِخَلقه» اما هيچ تجلّي به اندازه تجلّي بعثت خاتم انبيا كه اولين و آخرين انسانها در پيشگاه او خاضع و خاشع‌اند نيست، لذا در دعاي شريف بيست و هفتم رجب آمده است كه تو را به تجلي اعظمي كه در اين شب اتفاق افتاده است مورد سؤال قرار مي‌دهم و ازتو چيزی مي‌طلبم.
بعضي از بزرگان احتمال دادند كه شب قدر از همان بيست و هفتم شروع مي‌شود [يعني] بيست و هفتم ماه رجب است و نيمه ماه شعبان است و نوزدهم و بيست و يكم و بيست و سوم ماه مبارك رمضان؛ مي‌گويند اين پنج شب از اطراف علم اجمالي است كه احتياط اين است كه انسان اين پنج شب را دريابد تا توفيق ادراك ليله قدر را پيدا كند.
(آیت الله جوادی آملی)

1395/02/15 @ 23:53